Srgzl Kızlar ya ben birazcık ayağa kalksam karnım kaya gibi oluyo sep sert neden acaba çoğul gebelik olduğu icinmi 24 haftalık hamileyim😔
bngs_irem Srgzl bende de var haftamız da aynı seninle. 10 dakika yürüsem karnım sertleşiyo taş gibi dün kontrolüm vardı hersey normaldi ama benimde kafam da hep o dert var
alyagulce Srgzl benim de öyle oluyordu magnezyum kullanmıyordum ona başlayınca rahatladı . Yarım saat yürüyebiliyorum artık .
Selinnn123 Srgzl evet bende de oluyo 34+4 haftaligim oturduğumda hemen yumuşak oluyo ama uzun süre kalınca ayakta çok sertlesiyo normal sanırım herkeste oluyo
Vera_vera bngs_irem ben bugün kontrole gittim benimde karnım taş gibi oluyo sordum gebeliğin ilerlediği için normal dedi
Zeynep_18 orkide21 ben 31 im geçen hafta sordum neden sertleştiğini çünkü bende yürüyemiyorum iki büklüm kalıyorum, pozisyonundandur dedi🤔
Srgzl orkide21 Canım bide bebekler böyle içerde toplaniyolarya o sırada nefes darlığı çarpıntı gibi bişey oluyo sendede oluyomu
orkide21 Srgzl valla canım ben de yok yok oluyor tabi bide bi sırt ağrısı oluyor feci şekilde bi gün ölcem sandım bıçaklar saplanıyordu sanki gece zaten sırtım hep agrıyor
Burcumirac Srgzl Bende ikiz hamileyim aynısı oluyor ve 16 hafta içindeyim bebeklerin olduğu yer taş gibi oluyor 10 saniye falan sürüyor o an nefesim kesilcek gibi bı tuhaf oluyor cuma günü doktora gidicem sorucam
Srgzl orkide21 çoğul gebelik zor canım Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲valla bebeklerim bı yana toplanırken bogazima bişey oturuyo gibi oluyo anlatamıyorum da ya😁
Srgzl Zeynep_18 Aynen ya biri diyo normal biri diyo normal değil bende bişey anlamıyorum ki korkuyla endişeyle geciyo gebeliğim