Emelg Sahinnadire kızım saklamıştı ama doktorum 11 hafta 3 günlük falandı sölemişti yapısından biliyorlar. Şu an 21 haftalıgım öğrenemedim ümidim bugün detaylı ultrasonda öğrenmek 🤣🤣
Sahinnadire İçime hep erkek doğuyor aslında ama cevramdekiler hep kızın olacak diyor hiç erkek diyen yok bir kız bir erkek düşünüyorum ama aklımın bir köşesinde erkek olur düşüncesi var 😊
yamacinannesii Sahinnadire benim doktorum bakmamıştı bile tarama testinde bebek uyuduğu için ölçümleri bile zor almıştı bende soramadım inşallah üçlü taramada