Merhaba anneler lütfen yardımınıza ihtiyacım var fok kötüyüm sürekli ağlıyorum rüyalarımda kötü şeyler görüyorum 30 haftalık hamileyim 28 haftaya kadar her şey normaldi o haftalarda doktora gittik doktor amniyon sıvın biraz azalmış bol su iç dedi geçen gün yine doktora gittik amniyon sıvın 110 şimdilik tam sıkıntı yok da oladabilir gibi konuştu çok mu düşük miktar sizce sınırda mı yani bilgisi olan yardımcı olabilir mi