edabazin cumartesi günü gittik tekrar cumartesi gidicem 41 e kadar bekleyelim eğer gelmesse suni sancı ile başlatalım dedi açılma sancı vs hıc bır şey yok malesef :)
ananas hurma çaylar hepsını 38 den beri ıçıyorum her gün temızlık yapıyorum 😬 ama paşa rahat