Kızlar 28+3 günlüğüm normalde bebek hareketleri dışardan bike görünürdü göbekte yada üstünde hareket ettipinde. 2 gündür hissediyorum ama iç tarafa doğru böyle dışardan zaten hissedilmiyo ve vajinaya doğru. Yaşayan bilen varmı? Üst taraflarda hiç hissetmiyorum hep içerde ve aşşağıda hissediyorum