Emine_kra Tecrübeli anneler 17 haftalık gebeyim göbeğimin sağ alt çaprazında kalp atışın tarzında kıpırtılar hissediyorum sizce bebeğimin hareketlerimi benzer şeyler yaşayan varsa yazsın lütfen 🙏
Beyzan Emine_kra bebek hareketleri olması muhtemel haftanız müsait artık 🙂 ilk zamanlar hafif pıtpıt şeklinde oluyor bazen de bağırsaktan gelen gaz hareketi ile karıştırılıyor ama başta böyle zayıf ufak hareketler başlıyor sonra yerine güçlü hareketler geliyor 🌸
H-M1602 Emine_kra bende ilk 17 de hissettim ama bağırsak diye düşünmüştüm ama tekrarlayinca anladım pıt pıt ediyor🥰şuan 21 olduk hareket aynı hala
nazkeve haftadayım ben de sağ altta kıpırtı şeklinde hissediyorum. Bağırsak hareketi sanıyorum tam emin olamıyorum 😞
Elfglce nazkeve nazkeve senınkı cok yakında daha cok bellı eder kendını boyle nasl anlatym kucuk tekmeler gbı ama daha cok dınlenme halınde oluyo hareketler yatıp bekle ara ara😌
Hamileadayibiranne Emine_kra çok minik bi kıpırtı oldu kalp atımı gibi ama 3 saniye anca yani ondan sonra daha hissedemedim 20. Haftada tekrar hissettim şükürler olsun 🤲💜 çok değişik ve güzel bir duygu 🌸