CaglaSenol Merhaba hanımlar. 1.5 senedir hipertiroit hastasiydim ve tesadüfen hamile kaldigimi öğrendim. 2.gebeligim. Şuan 8+3 haftalik gebeyim. Tiroit degerlerimi normale döndürmeye çalışıyoruz. 10 gündür tsh degerim düşük t3 t4 normal seyrinde. Tam olarak ne zaman düzene girer bu degerler acaba? Gunde 25mg olan propycil ilacının yarısını kullanıyorum.. vee tiroit hastasi olup veye gebelikte tiroitleri çıkıp bebeginde bir sıkıntı yaşayan oldu mu? Cok sıkıntılı günler geciriyorum😔
H-M1602 CaglaSenol bende tiroit yoktu normalde,iki hafta önce test yaptırdım kan,tiroit yüksek çıktı ,ilaç kullanılmadığında zararlı olabilir dedi doktorum,tekrar test yaptiracam ilaç kullanıcam sanırım 3.2 çıkıyor
Ebrumihrimah CaglaSenol bende de triot yoktu 7 haftalıkken değerlerim 14 çıktı ilac kullanmaya başladım hemen 1 ay sonra düşmüştü son aya girdim her ay kan veriyorum ilaca devam ediyorum çok şükür herşey yolunda 🙏 Kullanmazsan kötü olur bebek için demişti doktorum
CaglaSenol Ebrumihrimah benim hamilelikten oncede vardi 25lere çıkan tsh simdi 0.04 falan bu seferde cok düşük geldi birazda fazla değişken degerler
Ebrumihrimah CaglaSenol evet baya değişiyor 5 aya kadar 1 2 olan değerim 6 da 3 oldu sonra baya düştü kafasına göre inip çıkıyor 😂
Ebrumihrimah CaglaSenol ahh ahh keşke 😂😂 heray kan vermekten bı hal oldum daimi müşteri gibi hissediyorum kendimi 😂
CaglaSenol Ebrumihrimah siz yine ayda 1 ben hep haftada 1 verdim dun doktorum artık 3 hafta sonra gel ama yinede kendini iyi hissetmezsen 1 hafta sonrada gelebilirsin dedi🤭