Ben grip gibi bir şey geçirdim ilk başta koku alamama ve tat alamama oldu 1 haftalık daha sonra tat tam değil ama yavaş yavaş gelmeye başladı ama koku olarak sanki heryerde yemek kokusu var temiz havanın kokusunu bile alamıyorum aynı koku var ne yapacağım bilemedim kafayı yemek üzereyim. 31 haftalık hamileyim