Herkese merhaba hanımlar geçen yılda buradaydım bu yılda 😂 Oğlum 8 aylık karnımda kızım 18+3 haftalık ❤️ varlıklarına elhamdulillah ama biraz zor olucak gibi gözüküyor böyle pes peşe olan var mı süreç nasıl ilerledi oğlum bu ara çok hareketli bel ve kaşık agrısı beni mahvediyor 😤😢