Bende geçen cumartesi 20 lik dişimi çektirdim 24.haftadayım 2 tane de dolgu yaptırmam lazım diş doktorum 7.ayından sonra gelirsen kapıdan içeri almam seni dedi 2.trimester döneminde gidilebiliyor. Bu dönemi kaçırmayın derim çünkü emzirirken de bir işlem yapmıyorlar