Deletedmom71 ben de dun cilekten buyuyen besikli ebeveyn kayrolali romantik serisini aldim prensesime.kuzenlerim in cogu onlardan kullaniyor cok memnunlar.bende odasini oyle aldim.ilerde genc odasi olrakta kullanicaz ins. Cilek mobilya ya bsieyde olmuyor kolay kolay oyuzden hem bebek odasi hem genc odasina gerek yok bence.cok guzek modeller var natura baby de cok kullanisliydi bi bakin videolarina bence.tanitim vdieolari var buyumus halini fln herseyini gosteryor