Mumyy merhaba hanımlar bu marka göğüs ucu kremi kullanıp memnun kalanlar veya faydasını görmedim diyenler var mı markayı daha önce hiç kullanmadığim için kararsız kaldım
ipekursat Mumyy diğer pahalı markalarla muadil bir de temiz içerik hem daha uygun ben aldık doğumdan önce kullanmaya başladım bakalım faydası var mı bebiş gelince göreceğiz :)
GKP22 Mumyy ben kullandım ve çok memnun kaldım bilmiyordum bu markayı eşime eczacı önermiş ağlayarak emzirdikten sonra sürdüm 2. Emzirmeye kadar iyileşmişti ağrı sızı kalmamıştı
Mumyy ipekursat ben ilkinde lansinoh kullandım bunun içeriği daha temiz diye duydum ben de doğum öncesi kullanmaya başlayacağım artık alayım diyorum fiyatı da lansinoha göre baya uygun
ipekursat Mumyy 34te başladım her gün düzenli sürdüğüm söylenemez ama son zamanlarda gördükçe gün içinde süryorum daha çok sıklaştırdım