Özel devlet fark etmiyor , önemli olan kadın doğum doktoru olması,kime kontrole gidiyorsanız ondan alicaksinz diye bir şey de yok ,ben 32.de çalışmak istediğim için çalışabilir alıp çalıştım ,37.dede çalışamaz aldım ,bu arada ben memurum ,memur olmayanlarda da durum böyle midir tam bilemiyorum