2bebek1anneee 1 kere gittim ilk hamileliğimde hiçbir şey bilmiyordum kadın bi doktordu öneri üzerine gitmiştim kadına durumu anlattım son adet tarihimi fln söyledim kadın ultrasonla baktı ve bana gebelik gününü söyledi ne bi ultrason fotoğrafı verdi ne başka bişey söyledi kalp atışını bile dinlemedi iyi çıkabilirsin dedi çıkardı bende her şey yolunda diye çıktım ne bileyim gittiğimde 8 haftalıktım yani kalp atışı yoksa ilgilenmesi gerekirdi hiçbir şey söylemedi.2 hafta sonra hafif kanamam var diye özel bi hastaneye gittim kadın dedi kalp atışı yok hiçde olmamış ultrasona göre 6 haftalık görünüyor. Kürtaj olman lazım dedi içim rahat etmediği için başka bi hastaneye de görünmek istedim oda aynı şeyi söyledi 2 hafta önce gittiğinde nasıl fark edilmemiş diye baya şaşırdı hatta sonrada kürtaj oldum patoloji raporuyla öğrendik üzüm gebeliğiymiş. Kadın yüzüne hayatım kayacaktı nerdeyse ama çok şükür ki verilmiş sadakam varmış. Daha o hastanenin önünden geçmem ben