Nurciv Bugün gecikmenin 11. günü testler hep ayni silik hatta hayali sonucu gösteriyor. Hic umudum yok acikcasi Dün kan verdim Bugün cikacak sonucu bekliyorum. Sizde durum ne benim gibi bekleyen varmi
Nurciv Gulcan_b valla bilmiyorum artik hergün test yapmaktan bir hal oldum hayali cizgilerle. 17 nisanda beta 1.20 ydi 3. mayista yine 1.20 cikti Bir hafta icinde Adet olmazsan tekrar gel dedi doktor 🤷♀️
Nurciv Gulcan_b bel agrim batmalarim vardi bir iki gündür kalmadi. Bugün arada bir batma oluyor baska belirtim yok canim🤷♀️ Umutlandim tükendi bu ay icin
Gulcan_b Zeyneptuba [url=https://resmim.net/gvebdw/][img]https://i.resmim.net/i/IMG-20210426-WA0006-scaled.jpeg[/img][/url]
[silindi] Adaa8905 Oo maşallah 🌼 artık tamamen hayırlı olsun diyebiliriz Rabbim saglikcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🌼😘
Nurciv Adaa8905 Oohh ne güzel saglikli güzel bi gebelik gecir insallah bizede dua et canim Rabbim bizede yasatsin o diyguyu insallah🤲🏻
[silindi] Nurciv 2 gün geçti canım . Bence yok ama yinede bı umut hayırlısı olsun seninde bizim belirtiler tirt cikti
Nurciv [silindi] tarlusal ne tam olarak canim? Bilmiyorum daha arastirmadim Hic basima gelmedi bu kadar gecikme ilac kullanmak istemiyorum Ama banada öner lütfenbildigin yöntemi