Her insanın yapısı bir olmadığı gibi her bebeğin de yapısı bir değil yani başka bebeklerle kıyaslamaya ne gerek var onun bebeği şöyleymiş benim böyle sağlığı yerinde olsun belki birden gelişecek 2500gr doğan da var3500gr doğan da herkesin yapısı farklı doktorun bi anormallik görmediyse irdelemeye gerek var mı? Doktorunun söylediğine İnan ve güven gerisi boş herkes bişey söyler.