12 haftalıksınız daha erken cinsiyet için doktorunuzda net olsun diye uygun pozisyonu bekliyordur bana da ilk haftalarda kız dedi 2 muayene de açmamıştı bacakları sonra erkek oldu cinsiyetimiz o yüzden beklemek zamanı gelince kesin olarak öğrenmek daha iyi ayrıca bebekler anne hareket ettikçe uyurlar ☺️