lentil Emimim demiyim demek sizin doktorunuz yaptı orasını bilemem o zaman. Ben normalde Türkiye hastanesine gidiyorum doktorum orada ama bu test ücreti 500 tl olunca açıkçası o kadar para vermek istememiştim istanbuldaki biçkaç hastaneyi aradım devlet olanları bakırköy sadi konuk yapıyoruz dedi kadın doğum yapıyor mu dedim evet dedi neyse bende 12+5 e randevu bulabildm gittim kadın doğuma doktor biz bakmıyorz perinotoloji bakıyor dedi bende ama ben özellikle aradım hastaneyi sordum kadın doğum diyince aldım nasıl olır dedim ki günğm de 12+5 13 den sonra bazı yerler bakmıyormuş bile neyse ben söylene söylene çıktım tabi sonra mecbur artık devaö ettiğim özele geri geldim hemen aynı gün girdim yani kadın doğum yapmıyor genelide yapmıyor, yapmiş olsaydı benim kendi doktorum yapardı ama prosedür demek her bölüm farklı