aylin08166 Merhaba arkadaşlar doğum izni bittikten sonra 6 aylık ücretsiz izin hakkımız oluyor, bu süreçte ödenek alabiliyormuyuz acaba daha önce kullanan var mı
Sevgiinur aylin08166 hayır canım ne işyeri ne devlet tarafından herhangi bi ödenek saglanmıyor şuan ücretsiz izindeeyim. Hatta dogum için 32 veya 37. Haftadan itibaren şirketiniz yasa sgk sizin sigorta priminizi yatırmıyor. Sadece analık parasını alıyorsun oda parça parça yatıyor zaten bi şey anlamıyorsun
Smyyetekeli aylin08166 170 i ara nerde ne olarak çalıştığını söyle be istediğin bilgiyi net şekilde al 🥰
aylin08166 Smyyetekeli sordum canım covid le ilgili ücretsiz izin gösterirsen alabiliyormuşsun sadece
aylin08166 Smyyetekeli oluyor mali müşavirlede konuştum pandemiden dolayı ücretsiz izin kullanıyorsun işyeri işkura bildiriyor