Minikim14 Kızlar cinsiyetını ögrenmeye gidiyorum ama çok heycanlıyım nasıl heycanımı dindirebilirimm 🙄🙄kalbim yerinden çıkcak gibi ilk önce saglıklı olsun rabbm gönlümüze göre versin dua edin bana nolur
[silindi] Minikim14 ayy birazdan bende gideceğimmm 13.hafta bugün acaba belli olur mu bilmem ☺️☺️☺️☺️
Minikim14 Mutluluknedirkii sizdede heycan war mı bn sanki ilk gebelıgım gibi halbuki ikinci hamileligim heycan tavan yaptı ☺️🙄
efelettin Minikim14 bence ikinci daha heyecanlı. İlk sonuçta ama ikincide insanın gönlünde yatan oluyor bazen. Kızı varsa erkek, oğlu varsa kız isteme gibi. Benimde ikinci gebeliğim sanki zaman geçmiyor cinsiyet için 😂 daha 11 haftalığım 😍
Minikim14 efelettin kesınlıkle ilknde kız erkek fark etmez dıosun sımdı kızım war bitane rabbim iki meyveyıde tatmak ıstıo öncelık saglıklı olsunda