Kimkibu
Trendyoldan çok terlik taç aldım beğenmedim. Genelde pahalı güzel modeller sipariş verdim içime sinmedi. Sonra 40 liralık sipariş verdim çokta bir şey beklemedim ama kargo gelince ben şok 😀çok güzel çok zarif terlik ve taç geldi. Bir tane 100 liraya taç almıştım onu hemen iade ettim 40 liraya aldığım taç terlik daha güzel onu kullanacağım.