Zekplt Bugun tam 32 olduk dün geceden beri bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum sizce kontrole gitmelimiyim yoksa bu zamanda normalmi?
astronomiss Zekplt biz de dün 32 olduk inanır mısın ben de öyle hissediyorum çok garip gelmişti normal demek ki☺️
Melikesvm Zekplt korkma ben suan 37haftamdayım hareket ettıkce canım acıyor bıraz özel bolgem felan sızlıyor
Zekplt Melikesvm çok rahatlattın içimi çok teşekkür ederim canım inşallah sağ Salim kucağına alırsın 🙃