10 haftaligim. sabah wcde acik kahve acik yavruagziya benzer bi akinti sildim peceteye. camasirimda yoktu sadece pecetey geldi silinirken ama vajina yolumdan iceri rahme dogru adet agrisi gibi agri ve ara ara batmam var sol yumurtaligimda da igneleme batma var cok korkuyorum doktorum kan yoksa korkmana gerek yok demisti Bilgisi olan yazabilirmi