mavsnz38_ kolay iyileşmek için booll bol yürümeniz lazım ayağa kalktıktan sonra.. 2.5 ay oldu sezaryen yapalı hiç göbeğim kalmadı. 40′ım çıktıktan sonra sürekli egzersiz yaptım hiç korse kullanmadım çünkü dikişlerim acıdı🙂 yanınızda sade nescafe olsın hem ayılmak hemde gaz çıkarmak için ihtiyacınız olacak. Ben pijama değil gecelik tercih ettim daha rahat oldu wc girip çıkmak🙂 yanınıza mutlaka süt arttırıcı bi çay alın ben humana kullanmıştım resmen fışkırıyordu sütüm 2.gün. Birde tabi gevşek ve mutlu olmanız lazım🙏🏻 Umarım çok kolay geçer