arkadaslar 4 gun once sanciyla hastaneye geldim 2 cm acilmam oldugu soylendi dogumhaneye alindim 3 cm acilmam vardi dogum baslamjs yani 28 haftalik hamile oldugum icin dogumu durdurmaya basladilar neyse zaten 1 saate kalmadan sancm agrim kalmadi tum degerlerim hergun normal cikiyor fakat hastaneden cikmama izin verilmiyor dun alttan anlamadigim birsey takildi yine dogumu engellemek icinmis cikisimi almak istiyorum kendi rizamla desem cikis verilir mi doktor bana yat istihrat et doguma kadar buRdasin gibisine seyler soyledi doguma daha 2 ay var o kadar tutmazlar dimi ? benimle ayni durumu yasayanlar lutfen bi ses olun