Kbrasahin97 E sdevlette kapsam dışına çıktı diye yazmışlar bu ne demek alamayacağımız anlamına mı geliyor sizde yazdı mi bu yazı daha önce almıştık ondada boyle yazıyordu ama tutarda yazmışlardı şimdi tutar yok
Dilekcnkn Kbrasahin97 Banada öyle yazıyordu meğer sanırsam hani incelemesi bitmiş bir ara başvuru yapmıştım 3 ay sonra para yatmıştı
Eegurefeoglu Kbrasahin97 bizim başvurumuz duruyor şimdi baktım da süreç devam ediyor diyor 19 martta yapmışız başvuruyu nasıl kapsam dışı
Umi21 Kbrasahin97 bu yardımlar neye göre veriliyor merak ediyorum gerçekten ben geçen sene Nisa’n ayında başvuru yapmıştım hala değerlendirme aşamasında yazıyor bu zamana kadar ne eşim ne de ben faydalanamadik üstelik pandeminin basından beri eşim ücretsiz izinde
Eegurefeoglu Kbrasahin97 oraya baktığımda henüz bir şey çıkmıyor eşime yaptık başvuruyu ben evlenmeden önce almıştım şimdi kendi e devletime baktığımda da 1100 tl ödeme görünüyor 5 mayısta başlayacak kapsam dışına çıktı diyor ama çekebiliyorsunuz o parayı pttye gidip ilk fazda da öyle çekmiştim
Eegurefeoglu Kbrasahin97 kendi adıma başvuru yapamamıştım bir de tekrar 3. faz için ilk yaptığımda aldığım için sanırım otomatik olarak düşüyor
Mercimek26 Geçen yıl 1000 alanlara otamatik 1100 yatıyor sanırım. Başvuru yapılmıyor galiba buna. Kapsam dışı görünüyor ama kurum ödemelerinde görünüyor. Ben geçen yıl almıştım 1000 bu yıl çıkmaz bida diye başvurmamıştım ama 1100 yatmış.