Merhaba anneler 2 yaşında bir kızım var korunmasız ilişki yaşıyorduk bir süredir geçen ay adetim 7 gun gevikti silik cizgi çıkıyti kan negatif cikti adet oldum . Bu ay adetim yine 6 gun gecikti normalde her ay düzenli 24 ünde olurdum. Tuvaletten çıkamıyorum sürekli tuvalete çıkıyorum idrar.
3 kez test yaptım 1 i silik cikti diğerleri negatif adetime 10 -7 -5 gun kala yaptim sizce ne yapmalıyım yasaklardan girdi testte yok evde ama kasiklarimda agri batma hissediyorum :( nolur bole bi olay yaşayan bilgi versin :(