shrbn25- 38+3 haftalıgım . kızlar simdi lavabodan cıktım .kahverengi sümüksü az bisey bisey geldicok fazla degildi .o nişan mı acaba suan agrım sızım da yokda . napayım simdi bu nişan mi bilmiyorum 🤷♀️
cilekreceli shrbn25- nişan büyük ihtimal zaten nişanın hemen ardından gelcek diye birşey yok sancı, belki iki gün sonra gelecek ama sen her gün her an hazırlıklı ol
Yagmur58 shrbn25- bende 38+1 önce beyaz akıntı geldi sonra sarı sümüksü dönüştü anlamadım ne olduğunu
shrbn25- Fatihinannesiyavuz simdi bi karın agrısı tuttu lavaboya gdcm bakıcam 🤦🏻♀️offff cok korkuyom
Birhamileningunlugu Korkma canım nisan olabilir ama nişanın geldiği gün hemen doğum yapacaksın diye bir şey yok nisan geldikten 1 hafta sonra da doğum yapanlar oluyor. Suyun gelmedikçe sancın olmadıkça telaş yapma
Sumeyeslyrt shrbn25- yok canım ben lafın gelişi söyledim yani hemen doğumun başladığını sanıp telaş etmemelisin demek istemiştim
cilekreceli shrbn25- uygulama sana hastaneye git artık diye uyarı veriyor ordan bi gir bakalım sancılarım kaç dakkada bir geliyorsa, beş dakkaya inince git hastaneye