Ozgeszmn Kızlar iki gündür bütün iç camasırımı ıslatacak şekilde vajinal akıntım oluyor 23 haftalık hamileyim doktora gittim bebeğin suyunun olmadığını söyledi. Normal akıntı gibi dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? Resmen su gibi akıntı. Ne yapsam geçer ?
Mrd3__ Ozgeszmn canım doktorum bana akıntının enfeksiyon olduğunu söyledi ve burda okuduğum herkesde öyle yazmış umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🤲🤲 çözüm olarak da bol bol su iç idrarını tutma demişti umarım yardımcı olurum 💜
Aysedemir43 Ozgeszmn günde 1 2 bardak limonlu su, 3 litreye yakın su iç, bi de içiyorsan çeşme suyunu bırak arıtma suyu iç🙏🏻
Nehmir Ozgeszmn yakın haftalarda aynı sıkıntıyı bende yaşadım. doktora gittim amniyon sıvısı olmadığını hormonlar sebebiyle hamilelik süresince yoğun akıntının normal olduğunu söyledi. Su seviyesinde azalma olsa zaten anlıyorlar mutlaka endişe etmeyin ilerleyen kontrollerinizde mutlaka doktorunuz düzenli olarak su seviyesine bakar zaten
milena_ Bende de bebek aşağıya baskı yaptığı İçin akıntı fazlalaşıyor dendi. Zaman zaman çoğalıyor, azalıyor..
Mrd3__ Ozgeszmn Evet canım bildiğin altına yapmış gibi affedersin🤦🤦hala da devam ediyor dakka bir akıntı gibi oluyor günde 6 defa iç çamaşırımı değiştiriyorum