Merhaba Kızlar bnde sizinle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum cumartesi günü hafif sancılarım vardı ama yalancı doğum sancısı diyip aldırış etmedim ve hamileliğim boyunca çok aktiftim yani doğru düzgün yatmadım hep işlerimi vs kendim yaptım pazar gecesi oldu gece 2 buçuk gibi yattım ama 3, buçuk gibi kasik ağrısıyla uyandım ufak Ufak kasıklarım ağrıyordu ama uyutmuyodu beni sabah 7 ye kadar dolandım evin içinde zaten sabahsi kontrolüm vardı hastaneye gidicektim neyse sabah 10 gibi hastaneye geldim ama normal kontrol olarak geldim ultrasonla baktı hadi çatala çık bakalım dedi o an baktım ki iç camasirimda iki damla kan vardı doktor panik yapma bakalım dedi ama kasıklarım ve kasilmalarm hala devam ediyordu doktor muayne ettiğinde şok olduk 7 cm açılmam vardı doğum gelmiş beni hemen doğumhaneye gönderdi Bebek geliyor az daha evde dursam evde dogurcakmisim ve ikinci gebeliğimdi benim 11 gibi doğumhaneye çıktım muayne vs oldum kız suyunu patlaticam sakin ol dedi neyse suyumu patlattı herşey iyi hoş gidiyordu hafif hafif sancılarım geliyordu ama beni çok yormuyodu devlet hastanesinde yaptım doğumu bu arada doğum odaları tek kisilikti ama yan taraftakinin bütün sesi geliyordu bana sancın gelince ıkın bebeği aşağı it diyorlardı herşey iyidi ama yan taraftaki kadının bagrslari çığlıkları beni çok korkuttu stres oldum ve sancım falan kalmadı onun korkusu stresi benim için çok kötü oldu sürekli gelip bakıyorlar ama bebek aşağı inmiyor açılmam herşey tamamdı ama bebeği aşağı itemiyordum artık yorulmuştum saat 11 den 3 e kadar uğraşmıştım ve saat 3 buçuk olmuştu ve benim sancım çok gelmsti bebeği aşağı indirdim ama halim yoktu ebeler geldi hadi doğum başladı ıkın diyorlardı ama okadar sancım vardı ki deli oluyordum ve panik atağm tuttu yapamıyorum olmuyor diye bağırmaya başladım ölüyorum diye bağırıyordum kızımın doğumu okadar kolaydı ki hiç bişey anlamamıştım ama doğum nedir bu sefer gerçekten anladım saat 4, tü başladık ve 5 gece oğlum geldi ama okadar yorulmuştum ki artık yeterin dokunmayın bana diye bağırıyordum bebeğim 3500,kilo doğdu ağladı ama doktor solunumun da sıkıntı gördüğü için yoğun bakıma aldı ve bebeğimi henüz kucağıma alamadım 😢 1 hafta kalıcakmis evet benim için açılma çok iyidi ama sonrası kötü geçti belki kadının bagrmasi beni strese sokmasaydi daha erken daha kolay doğum olabilirdi inşallah bebeğimde iyi olur evimize götürürüz benim doğum hikayemde bukadar 2 dikişim.var sadece rabbim bu yolda olan herkesin yardımcısı Olsun gerçekten Zorlu Bir süreç ama sonrası güzel biraz uzun oldu kusura bakmayın 😘