mamy_54 İlk ve son dogmumda diyebilirim 🤣 yok böyle bi acı ağrı suni sancı verildi öğlen 1 de yatışım yapıldı gece 12 de çıktım 😒
Busra_0738 mamy_54 aynı benim ilk gebeliğim 1 de yatıp bende 11 15mde cıkmıçtım 😂🙈 o an bende son bidaha olmaz dedim ama 2 bebeğimi bekliyorum eli kulağında 😂
Busra_0738 mamy_54 yani elinde sonunda olucak diye düşündüm tek kardeş olarak kalmazdı kocaman geliyor gözüne bide bazen Bi bebek sevelim 🙂 şuan da da korkuyorum ama 2.ler kolay diye biraz gaz verdiler nasipmiş oldu 🙂