didem1234 Birhamileningunlugu 38+4 bugün, hemen hemen aynıyız.🤗 Ama bizimkinde tık yok😅 Hiçbir belirtim yok. Nişan, sancı, kasılma vb.🙄
Bsrakmn Birhamileningunlugu 39+1 hafif sancı var ama baska belirti yok 😔 kızımın hiç gelesi yok sanırım 🐣🥴
shrbn25- Birhamileningunlugu benden şimdi kücük kahverengi sümüksü bisey geldi ama kücüktü omu nişan?
Aslanaysima 38deym bende bebekleriniz kac gram benim 3500 doktor tatsiz bi seklde normal dedi gecti tedrgn oldum
Birhamileningunlugu Aslanaysima 37 deyken 2900 dü neden tatsız şekilde dedi daha ne olsun. Ben kiloyu pek takmıyorum haftasıyla uyumlu sagligi da yerinde olsun önemli olan o
Minnosunannesiii shrbn25- ben dün gittim 🤣🤣 haftaya tekrar muayeneye gel dedi haber ver bakim ne dicek sana
Busra4272 Birhamileningunlugu bizdede hiç belirti yok sancı bir kez çıktı o kadar doktor normal dedi ama çatı muayenesi yapmadı bakalım ne olacak