Merhaba Canım Anneler ,
Akıl akıldan üstündür diyerek size danışmak istiyorum.Hamile olduğumu öğrendiğimden beri ilk üç ay düşük riskim lekelenmelerim vardı onları atlattık çok şükür. Yaklaşık 15 gündür de sürekli acillik oluyordum sebebi bı bulunamadı ilk başta özel devlet gezdim sürekli böbrek taşı dediler temiz çıktı enfeksiyon dediler temiz çıktı ben adet ağrısı gibi ağrılar çekip kıvranıyordum ve bacak ağrısı oluştu yürürken batma meydana geliyordu iki kere buscopan serum takıldı bu da ayrı bi ihmal konusu zaten. En son açılmamın olduğunu söylendi kendi dojtorum tarafından zaten sürekli progestan kullanıyorum ek olarak bacağımda kalıcı sorun olmasın diye b vitamini kalsiyum ve magnezyum başladı. Doktorum erken doğum sancısı çektiğimi söyledi .Bir gün hastanede yattım 1 hafta geçtikten sonra açılmamın kapandığını ama rahim ağzımın yumuşak olduğunu söyledi evde full istirahat ediyorum tuvalete kalkıyorum sadece ilerleyen süreçte ciğer iğnesi yapılacak. Sizden çok dua istiyorum ve bizim gibi böyle bir süreç geçiren annelerimiz varsa deneyimlerini bizimle paylaşabilir mi ?