2prensesannesi1 Tubiss96 güzel 👍 bizde daha karar vermedik ya 1 ve 20 Eylül arası görünüyor Doğum Benm aklımdaki isimler Eylül hüma Reyyan hümeyra asenat melisa amine böyle çok isim var ama eşim bitürlü karar veremedi seçmek için ☺️
Tubiss96 2prensesannesi1 Eylül Hüma güzelmiş bence bizde Eylül düşünüyorduk Eylülde doğucağı için birde eşimle evlilik tarihimiz Eylül ayında oldu ama eşim Zeynep ismini seviyor bende Lina ismini seviyorun bu yüzden Zeynep Linaya karar verdik ☺️☺️
Sumeyra58 2prensesannesi1 büyük kizimin adı humeyra çok severek koyduğum bı isim ikinci kızım olacak daha bizde karar veremedik 😶
1anne-2bebek zynn bnde oyle dusunuyorum, hatta okula basladıklarında sınıflarında 4 tane lina 3 tane mina 4 tane asel ismi kesın olur ☺️ saka bı yana cok guzel isim ama bende cok begenıyorum cok kıbar gelıyor o tarz ısımler. 😍
Tubiss96 Sumeyra58 2prensesannesi1 evet isimler daha uyumlu oldu böyle mesela sizin isminiz Sümeyra kızınızın ki Hümeyra doğacak olanda Hüma ☺️❤️