Dnz_yksr 36 haftalik gebeyim asiri yoğun ve katı bi şekilde akintim oluyor parça parça boyle ama kan vs yok sancim da cok var acaba nedeni enfeksiyon mudur enfeksiyon diye acile gitmiyorum randevumu bekliyorum
pozmen Dnz_yksr ihmal etmeden hemen doktora git canım. Mantar olmuşsun bende de oldu dün . Müdahale edilmezse Erken doğuma sebep sakın ihmal etme.
Dnz_yksr Eymenbby4 korktum öyle görünce ilk defa bu hafta böyle parça şeklinde geldi söyleyeceğim antibiyotik kullandım faydw etmedi
Dnz_yksr pozmen yarin gidecem insaAllah nasil bi tur tedavi uyguladılar acaba mantar bekarken de vardı bende herhalde simdi iyice çoğaldı
pozmen Dnz_yksr bana doktorum vajinal tablet ve krem verdi . Bir günde toparladı beni. Ama telaş yapma hamilelikte çok sık oluyormuş . Ben hayatımda ilk kez mantar oldum zaten. İlaç iyi geldi ama .
Dnz_yksr pozmen banada bugun vajinal fitil verdi icinde sadece 2 tane var 3 gun arayla bakalım gece kullanacam