Birinci normal ikinci sezeryan birisi olarak tatbiki normal diyorum onun acısı anlık bebiş doguyo ve bitiyo sadece 3 qün otururken kalkarken biraz sıkıntı oda çok zorlamıyo sezeryanda dikiş acısı iyileşme süreci daha uzun 18 qün oldu hala karnım acıyo arada bide sezeryn doğum sonrasnda gaz çıkarma olayı varmış bilmydm çok acı ve ağrılı şekilde öğrenmiş oldum be cıkmadn hastndn cıkarmylr 1 gece fazladn kaldm o yüzden 😊