Aylaa55 3,4 haftalık gebeyim birden karın ağrısı oldu bu saatlerde yerde uzandım ondan mı acaba ama adet zamanı bile ağrım olmaz normalde
Birtane2307 Aylaa55 normal o zamanlar cok yumurtaliklar agriyor kendine dikkat et ayaginda hep corap olsn merak etme cok normal
Ayseonay Aylaa55 ilk zamanlar adet olacakmışsın gibi ağrılar çok olur kasık ağrıların 3. Aya kadar sık sık devam eder sen yine de dikkat kendine olması normal ama
Aylaa55 İlk hamileliğim düşük olduğu iÇin kanama varmı diye kontrol ediyorum sürekli ama yok belkide yerleşiyodur🙏🏼