Kbryagci38 Kızlar son üç gündür bebek hareket ettikçe vajinamın içi acıyor ve bir iğne batıyormuş gibi his oluyor . Sizce açılma falan mı oluyor anlamıyorum bu zamana kadar hiç olmamıştı
Eymenbby4 Kbryagci38 açılma değildirde bebek kanala dönüyordur doktorun çatı muaynesi yaparken söyler zaten sana açıklığını bebeğin aşağı döndüğünü
Ozge20ulu Kbryagci38 bendede de oluyor sanki uzun bı iğne yukardan asaga batırıp ilerletiyomus gibi doktoruma sordum Altan muane etti mantar örneği aldı idrar örneği ama açılma demedi sonuçlar yarın çıkacak inşallah