Herkese iyi geceler bende doğum hikayemi anlatmak istiyorum,biraz uzun olabilir şimdiden kusura bakmayın.
Öncelikle ben yurtdisinda yaşıyorum. Ve burda bebeğin yada annenin hayati tehlikeye girmediği surece sezaryen doğum yok. Ve ben normal doğumdan öyle bir korkuyordum ki hamileliğimi öğrendiğim de ilk lafım nasil doguracam ölürüm ben oldu. Hamileligimin ilerleyen zamanlarında özel ebe tuttum kendime ve hayatımda aldığım en iyi kararlardan birisiydi,yabancı dilim cok az olduğu için Türk bir ebe tuttum ilk görüşmemiz de hüngür hüngür ağladım hem gurbetteki anam babam uzakta hemde doğum korkusu ve hormonlar derken ebem beni biraz olsun rahatlattı sonra ki görüşmelerde daha da rahatladım bana çaylar verdi içtim hatta çayın buharina oturdum ve akupunktur yaptırdım her gün çayları kullandım pilates topunun üstünden kalkmadım desem yeridir 🤪 gelelim yaklaşan doğuma oğlumun tahmini doğum tarihi 2 Aralık olarak söylemişti doktorum randevumuzdan bir gün önce bana bir enerji geldi ve başladım mutfağımı evimi temizlemeye sabaha kadar uyumadım ve uyumadan doktora gidecektim üstümü giydim oturdum İnşirah suresini dinleyip ağladım ve ellerimi açtım dua ettim ‘Allahim nolur 1 cm bile olsa bir acilma olsun suni sanci vermesinler’ dedim. Kocamla düştük yola girdik doktorun yanına muayene etti ve 1 cm acilma var dedi başladım ben gülmeye cok şükür Allahim dedim sonra ordan çıkıp kaynanam kahvaltıya gittik eve geldik ölü gibiyim uykusuzluktan vurdum kafayı yattım sonra tuvalete gitmek için kalktım gittim tam klozetten kalktım sümük gibi bisey akti bacağıma şeffaf bisey bir korktum anlatamam pijamam ve ic çamaşırım dizlerimde koşarak kocamın yanına gittim suyum geldi galiba dedim hemen kaynanami aradı esim yok önemli bir şey değildir doktor muayene ettiyse ondandır dedi kapattı sonra 1 saat sonra yine gittim tuvalete nişanım geldi pembe bir leke hemen ebem yazdım ve suyun patlamadiysa sancin yoksa korkma gir dus al uyu dedi ve dediklerini yaptım ertesi gün uyandım coook hafif kramp giriyordu sonra görümcem geldi etti derken aksam oldu hala sancim aynı sonra kaynanam teyzem ve kuzenim geldi kahkaha atarak gülüp eğlenerek sanci çekiyorum hkc yormuyor vurup geçiyordu sanci sonra 3 aralığı 4 aralığa bağlayan sabaha doğru 2-3 dk düşmeye başladı görümcem ebeni ara söyle dedi aradım gülerek anlatıyorum kiz sen böyle gülüyorsan doğurmazsın daha dedi ve 45 sn uzun sürüyor mu sanci dedi yok dedim sonra sabah 6.30 oldu hala aynı sancilar ne arttı ne azaldı gule oynaya sanci çekiyorum ebemi aradım bence açılmada fazla yoktur ama gel dedi 7.30 da hastanedeyim eşimi almadılar o aşağıda dışarıda bekledi ebem geldi eğer 1-2 cm ise heri gönderirim seni eve dedi tamam abla dedim. Muayene etti ve 5 cm hemen eşine haber ver gelsin dedi tabi bende bir heyecan anlatamam esim geldi sonra ebem bana biraz uyumam için ilaç verdi ama arada belime vuruyor esim hemen masaj yapiyor bende burnumdan nefesi alıp ağzımdan veriyorum 9-10 gibi geldi ebem tekrar Muayene edecem ve suyunu patlatacam korkma acımaz dedi kontrol etti 8 cm maşallah dedi ve suyumu patlattı sonra da dedi ki elime sac geldi oğlun saçlı olacak dedi daha da heyecanlandım ve mutluydum oğluma kavuşmama az kalmıştı. Saat öğlen 2-3 gibi tam 10 cm ve evde çektiğim sancidan bir tik fazlaydı ama gelin görün ki oğlumun kafasi cok büyük olduğu için inmiyordu bir türlü aksam ustu 17.30 gibi tam 12 cm oldu hala koca kafalı oglum doğum kanalına inmedi ebem geldi ve artık doğması lazım sana epidural yapalım bide suni sanci verelim hizlandiralim süreci doktor kapıda sezaryena alalım diyor ama istemiyorum sezaryen olmanı çok iyi geldin buraya kadar dedi tamam abla dedim ve epidural ve suni sanci takıldı o kadar ıkınmama rağmen yine olmadı en sonunda ebem çıktı üstüme karşımda doktor vakumla çekmemiz lazım dedi arkamda esim. Sanci gelince ıkınıyorum o sırada ebem karnıma bastırıyor esim arkadan kafamı karnıma doğru itiyor doktorda vakumla oğlumun kafasını tutmaya çalışıyor üçüncü ıkınmada doktor tuttu ve son kez ikin dedi ikindim doktor kusura bakma kesmem lazım dedi kesti kafasi çıkmıştı gerisi kolaydı ve öyle bir rahatladım ki epidural olsa bile ohhh dedim kafasi çıktığı an. Sonra doktor ve ebem simdi bir hareket yaptıracaz sana sakin korkma bebek düşmez dedi iki bacağımı da önce karnıma doğru sonra aşağıya doğru 2 kere çektiler omuzları çıksın diye galiba onu yaptıktan sonra oglum içimden kaydı resmen 4.12.2020 saat 18.04 de cennet kokulu oglumu aldım kucağıma ve ağlamaya başladım kafamı kaldırıp esime baktığım da gözyaşı yüzüme damlıyordu eşsiz bir andı sonra neden kafasının bir türlü aşağıya inmedigini anladık. Oglum 4410 gram 56 cm dogdu kafasi ise 37 cm. Ebem normal bu pasanin zor gelmesi maşallah dedi ve hastanenin yeni doğan kıyafetleri bile olmadı. 🤣
Benim doğumum uzun sürdü ama çok kolaydı Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın ve yavrularınızı kucağınıza sag salim alırsınız inşallah 😘😍