Arkadaşlar daha önceki postumda da söylediğim gibi doktor düşük tehliken var dedi 14 haftalık gebeyim. İğne oldum progestan fitil olarak kullanıyorum. Sorum şu ki belim çok ağırıyor ve rahmim de sancı oluyor sarı leke var (idrar enfeksiyonu yüzünden sanırım hep vardı). Sizde de böyle tuvalete oturunca bişey düşecekmiş gibi oluyor muydu ? Veya sancılarınız oluyor muydu benim sancım arada bir oluyor ama bazen bi tıkanıklık hissediyorum rahmimde