Şehir hastanesinde Doğum yapan var mı tecrübelerini paylaşabilir mi? Doğum öncesi tek kalıyorsunuz ilgilenmiyorlar refakatçi almıyorlar gibi şeyler okudum bazı yorumlarda yıldırım Beyazıt üniversite hastanesine gidiyorum şimdi kontrollere ama 7 aylık dan sonra şehir hastanesine devam edip doğumu orada düşünüyordum tereddüt ediyorum şimdi lütfen fikirlerinizi paylaşın ilk gebeliğim