Rumeysa06- Merhaba cevaplarsanız çok sevinirim ben 7haftalık gebeyim düşük tehlikesine karşı bana progeston verdiler bende ilk kez kullandım kalktığında pembe lekem gelmişti bu doğal mi neden olmuş olabilir ?
Yaprakdokumusever Rumeysa06- acaba itlerken mi zorladınız? Leke gelmesi normal değil tekrarlarsa doktora gözükün
Eymenbby4 Rumeysa06- pembe leke yerleşme kanaması ile adlandırılır ama sizin düşük riskimiz var ise doktorunuza danışın Allah korusun ben ilk bebeğimi minik bir kan damlasından bir şey olmaz deyip kaybettim
Rumeysa06- Yaprakdokumusever hafif ittim canm yana doğru kaydı sonra biraz vajinada yanma hissetmiştim
Rumeysa06- Eymenbby4 geçmiş olsun canm ufak bir lekem bile gelse hemen gidiyorum doktorum geçenki gittiğimde kalp atışlarıni bebegin ve kesenin sağlıklı olduğunu söyledi ama her ihtimale karşıbunu kullanmam gerektiğini söyledi pemb leke gelince endiselendim açıkçası
Rumeysa06- Eymenbby4 tamam teşekkür ederim ama şuan baktım hicbirsey yok çok şükür ursa tekrar gidicem mutlaka