Bebegim4 Kızlar sırt üstü yatarken normal güldüm kahkaha attım birden kasığımıma şiddetli kramp girdi 2 3 dk çok korktum bu durum normal mi düşük tehlikem olunca hiç bitmiyo korkum 9+3 haftalığım
Eymenbby4 Bebegim4 sır üstü yatınca karın geriliyor ve ani hareketinde kasılma olur ben ilk hamileğimde hemen tedirgin olurdum şuan 2.hamileğim unutuyorum aniden kalkıyorum yataktan kasıklarıma ağrı giriyor geçiyor sonra bende 13haftalığım
Bebegim4 Yaprakdokumusever düşük tehlikesi oluşturur mu bu durum kanama alanım var benim de çok korkuyorum
Bebegim4 Eymenbby4 aslında benim 4. Hamileliğim ama 3 bebeğimi kaybettim şimdi haber hareketimden korkuyorum dünden beri mesela sağ tarafıma bel kalça kasık adet sancısı giriyo pskolajik mi anlamadım ama korkuyorum çok 😔