Yaprakdokumusever işine karışmak gibi olmasın ama ben iki kere gittim muaniye ikisindede memnun kalmadım tuvaletler leş gibi , istediğin doktor zaten hiç yok yeni mezunlar bakiyo ,onlarinda dünya umrunda değil bir odada tek olmuyorsun zaten ,canı tatlı birine denk gelsen ay piskolojini bozar🙄😞