Merhaba anneler 27 haftalık hamileyim ara ara tansiyonum çıkıyodu kalp doktoruna yönlendirildim ve nabız yüksekliği rahatsızlığım olduğunu öğrendim kalbim olması gerekenden çok fazla atıyormuş bu durumda normal doğum yapılabilir mi benzer durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba?😔