Ftmakacmaz16 Bebeğiniz kanala kaçınca hafta yerleşti, 39+0 haftalık olduk henüz kafası kanala yerleşmemiş pek gelmeye niyeti yok dedi doktor
Mores Ftmakacmaz16 40+6 da suyum geldi ve doğum başlarken girdi kanala. Bir gün öncesinde bile kanalda değildi.
Defnekraa Ftmakacmaz16 benim de 40. Hafta olacak kanala girmediği gibi suyum fazla olduğu için de sürekli bir makat geliş bir baş aşağı pozisyonuna geçiyor🥺 doktor her hafta şok geçiriyor 😀 ne normal doğum olacak diyor ne de sezeryan günü verebiliyor 🤷🏼♀️
Burcunur__ Ftmakacmaz16 şu haftalık kanala girmedi normal doğum olmayacak galiba demeyin bebeğin dönmesi başının aşağı gelmesi doğum pozisyonu alması saniyelik bir durum bu konuyu bu kadar çok umursamayın ☺️☺️ Akışına bırakın kasmayın kendinizi ❤️
MerveDurr Ftmakacmaz16 27. Haftadan beri başı aşada doğum pozisyonnda bugün kontrolüm vardı 36 haftalık olduk baya aşağıda kafası yerleşmiş iyice dedi
busratkgz57 38+3 te sabah kontrolumde doktor kanala yerleşmemiş henüz dedi ve akşam dogum için hastaneye yatmıştım :) bebişlerimiz ne zaman gelmek isterse kendilerini ona göre hazırlıyo 🤗