Smyrna_35 Cgdeem7 bebektir o dikkatli takip edersen ve bi kac gun sinra dahada hissediceksin zaten ben 22. Haftadayim 19 da hissettim bende ilk şuan çok net ve guzel hissediliyorki tarifsiz bir mucize bunlarr 😍🤰🏼🤲🏻
Nananananaselena00 Cgdeem7 meraba kılo artışın Nası oldu 20 haftada alakasız ama ben daha 10lardayım sımdıden kılo aldım 😅
FatmEzra Karnımız da gaz geçişine benzer hafif kipirtilarsa bebek hareketidir. Bnde 20 haftamda hissetmiştim. Önce anlasilanlaşılamıyor ama kelebek gibi hafif kipirtilar bebek hareketi muhtemelen hissettiğiniz bebek hareketleri.
Nananananaselena00 Smyrna_35 Ya ben bısey sorucam canım 20 Haftalarda kılo artışın ne kadar oldu veya oldumu ben 14. Haftamdayım sımdıden çok kılo aldım kaç kıloyla hamıle kaldın suan kaçsın 5. Ay da çok merak edıyorum kendımı 🥰🙏
Burcu4135 Evet bebegin hareketleri 18+6 yım artık geceleri yattıgım da hissediyorum. Benimki gece hareketleniyor gündüz uyuyor uykucu pakize. Dün doktora gittik dönmüş arkasını uyuyor hic istifini bozmadı 😁
Smyrna_35 Nananananaselena00 Valla Bende Kilomdan Memnun Degilim 😂 51 kilo İle hamile kaldim şuan 61 kiloyum doktorum çok almişsin bu ay kilo almak yok dedi ama bakalim aslinda pek yemiyorum ama yürüyüşlerini eksik tutma bizim binadakiler korona olunca ben hiç evden cikmadim banada bulaşmasin diye sanirim ondan aldim evin içinde her ne kadar oturmasakta ister istemez aliyor insan ben ilk zamanlar hic almadim hep yürü ve bol su tüket🥰😘
Nananananaselena00 Smyrna_35 hadi ya şansına bak dıkkat et bencede çıkma evden benım ablam yenı doğurdu 30 kılo aldı çoğu kılosu doğurduğunda gıttı şahit olduğum ıcın ıcım bıraz daha rahat ama yınede araştırma yapıp bulduğuma soruyorum 😂 aman bu hamılelık döneminde yemıcez de napcaz bebeklerımız doğunca zorlu bı dönem bızı beklıyo ıstesekte yıyemeyız fırsat bulupta zaten 😂🥰
Smyrna_35 Nananananaselena00 Aynenn öyle ama Fazlada Kaçırmamak lazim ablan şanslı ki vermiş herkes ayni olmuyo malesef 😅😅😅