Leyla54 jolie sansa aldık biz, 8 aylık hamileyim. Bence oladabilir olmayadabilir, biraz maddi durumla ilgili ama ben doğumdan 1 2 ay sonra bebeğe tek bakacağım. Amacım ana kucağında 1 2 sa geçirsin vs değil, ben kahvaltıyı hazırlarken 15 20 dk dursa veya duş alırken 20 dk dursa, diş döneminde az da olsa sakinleşse yeter. Yanı aman aman bebeği susturmasini vs beklemiyorum, benim işimi az da olsa kolaylaştırsa yeter.