Estaner88 Bani bende oraya gidiyorum kontrollerime hatta yarın sabah yine ordayım belkide yatış yapıcak 40+2yim doğum olduğunda yazarım bende merak ediyorum nasıl geçicek doğum rabbim hayırlı ebeler ve doktorlarla karşılaştırsın inşaallah
Seherfkni Estaner88 ik gebeliğinizmi acaba bende orda takipliyim 37+3 haftalık yatışınız olursa yazarmısınız lütfen süreci çok merak ediyorum
Estaner88 Bani şimdi geldim hastaneden tutmadı 41haftanın bitmesini bekliyicez dedi sancım az olduğu için yolladı cuma tekrar çağırdı en fazla 41haftaya kadar bekletiyolarmış çok güzel ilgilendiler ben memnun kaldım acilden doğum olursa yine yazarım inşaallah
Emnemrahf Bende oraya gıdıyorum demet hanıma yarın kontrolum var bu 3. Sezeryanım olucak İnşaAllah bi çok kişi memnun kaldıgını yazmıstı burda okumuştum bizim dogumlarımızda öyle gecer İnşaAllah
Estaner88 Seherfkni Seherfkni yok benim üçüncü doğumum olucak kısmetse ikisi normal bunuda mecbur ilk normal deniyiceklermiş açılma yok sancı az ensom41e kadar bekliyoruz dedi bugün ebe cuma yine çağırdı Bakalıö yatırıcakmı 40+5olucam yollamaz heralde geri iki gün için yazarım yatış olunca