Arzuburan Merhaba anneler nasılsınız hamilik nasıl gidilir . Hangi doktora ve hastaneye gidiyorsunuz ? 29+4 haftadayim ayaklarımda şişkinlik var yuruyemiyorum o kadar ağrıyor ki napsam bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var 😢
Kubra-mucize26 Arzuburan bende antalyadayım tup bebekle hamile kaldım yeni şuan akdeniz şifa kerim emrah gidicem siz nereye gidiyorsunuz:)
Arzuburan Kubra-mucize26 hayırlı olsun ☺️ Vitaale Murat doruk a gidiyorum maddi sıkıntılardan dolayı devlet hastanesi tercih edicez. Randevu bulamıyorum ve hangi doktora gitsem bilmiyorum
Kubra-mucize26 Arzuburan kepez mi yakın yoksa eğitim araştırma hastahanesi mi size :) kepezde hatice yetkiner baya iyi diyorlar